Vitality and interest--enjoyment as a function of class-to-class variation in need-supportive teaching and pupils' autonomous motivation (2011) Mouratidis, Athanasios A. Vansteenkiste, Maarten Sideridis, Georgios Lens, Willy Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 2 Pág. 353-366
- Número de citas: 9 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 6 EDUCACION 3 DEPORTE 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Domain-specific motivation and self-assessment practice as mechanisms linking perceived need-supportive teaching to student achievement Vol. 38 Núm. 2 Pág. 607-630 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Mendoza, Norman B.
Yan, Zi
King, Ronnel B.
|
What makes a student feel vital? Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1201-1226 | 2023 | European journal of psychology of education |
Santana Monagas, Elisa
L. Núñez, Juan
F. Loro, Juan
Moreno Murcia, Juan Antonio
León González-Vélez, Jaime
|
Patterns of motivating teaching behaviour and student engagement Vol. 37 Núm. 1 Pág. 227-255 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Cents-Boonstra, Miriam
Lichtwarck-Aschoff, Anna
Mascareño Lara, Mayra
Denessen, Eddie
|
Psychological needs, mixed self-perceptions, well-being and emotional, and behavioral difficulties: adolescent students’ perceptions Vol. 35 Núm. 4 Pág. 775-793 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Poulou, Maria
Norwich, B.
|
Evaluación de un programa de intervención basado en el uso de las tic para aumentar la motivación del alumnado en educación física Vol. 20 Núm. 1 Pág. 77-86 ARTICULO | 2018 | Revista Fuentes |
Sánchez Sánchez, Manuel Luis
Espada Mateos, María
|
Importancia del apoyo a las necesidades psicológicas básicas en la predisposición hacia diferentes contenidos en Educación Física Núm. 29 Pág. 3-8 ARTICULO | 2016 | Retos |
Sevil Serrano, Javier
Abós Catalán, Ángel
Generelo Lanaspa, Eduardo
Aibar Solana, Alberto
García González, Luis
|
The Mediating Effect of Intrinsic Motivation to Learn on the Relationship between Student´s Autonomy Support and Vitality and Deep Learning Núm. 19 Pág. 45-8 ARTICULO | 2016 | The Spanish Journal of Psychology |
Núñez Alonso, Juan Luis
León González-Vélez, Jaime
|
Experiencias positivas en Educación Física a través de la intervención docente en el contenido de futbol sala Vol. 1 Núm. 3 Pág. 220-238 ARTICULO | 2015 | Sportis |
Abós Catalán, Ángel
Sevil Serrano, Javier
Sanz Remacha, María
Aibar Solana, Alberto
García González, Luis
|
Positive Psychological Functioning Vol. 31 Núm. 1 Pág. 45-54 ARTICULO | 2015 | Anales de psicología |
Merino Rivera, María Dolores
Privado Zamorano, Jesús
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024