Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language (2012) ARTICULO Agustín Llach, María del Pilar Terrazas Gallego, Melania Elia. Estudios de lingüística inglesa aplicada Núm. 12 Pág. 45-76
- Número de citas: 18 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 7 FILOLOGIAS 14 LINGUISTICA 6 EDUCACION 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera Núm. 19 Pág. 517-540 ARTICULO | 2021 | Çédille |
Maya Retamar, María Guadalupe de la
Mora Ramos, Inmaculada
|
Efecto de la variable género en la disponibilidad léxica de estudiantes de inglés como lengua extranjera Vol. 10 Núm. 2 Pág. 216-230 | 2020 | Revista Educación Las Américas |
Quintanilla Espinoza, Angie
Kloss Medina, Steffanie
|
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English Núm. 32 Pág. 7-22 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Kavanoz, Suzan
Varol, Burcu
|
Teaching Methodology and Receptive Vocabulary Measures Vol. 2 Núm. 66 Pág. 119-143 | 2019 | Letras |
Castro García, Damaris
|
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO | 2017 | Journal of English Studies |
Iglesias Diéguez, Kevin
Martínez Adrián, María
|
Vocabulary gender profiles in EFL e-mails Núm. 38 Pág. 35-52 ARTICULO | 2015 | Cauce |
Canga Alonso, Andrés
|
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO | 2015 | Encuentro |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners Núm. 23 Pág. 59-77 ARTICULO | 2015 | Complutense Journal of English Studies |
Canga Alonso, Andrés
|
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO | 2015 | Complutense Journal of English Studies |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49 | 2014 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO | 2014 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO | 2014 | Odisea |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO | 2014 | Miscelánea |
Canga Alonso, Andrés
Fernández Fontecha, Almudena
|
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO | 2014 | RAEL |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners Núm. 8 Pág. 66-75 ARTICULO | 2013 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Canga Alonso, Andrés
|
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41 | 2013 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Canga Alonso, Andrés
|
Metaphoric Competence and the Acquisition of Figurative Vocabulary in Foreign Language Learning Núm. 13 Pág. 47-82 ARTICULO | 2013 | Elia |
Doiz Bienzobas, Aintzane
Elizari, Carmen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Sep-2024