Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language (2012) ARTICULO Agustín Llach, María del Pilar Terrazas Gallego, Melania Elia. Estudios de lingüística inglesa aplicada Núm. 12 Pág. 45-76

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera Núm. 19 Pág. 517-540 ARTICULO
2021 Çédille
Maya Retamar, María Guadalupe de la Mora Ramos, Inmaculada
Efecto de la variable género en la disponibilidad léxica de estudiantes de inglés como lengua extranjera
Efecto de la variable género en la disponibilidad léxica de estudiantes de inglés como lengua extranjera Vol. 10 Núm. 2 Pág. 216-230
2020 Revista Educación Las Américas
Quintanilla Espinoza, Angie Kloss Medina, Steffanie
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English
Measuring receptive vocabulary knowledge of young learners of English Núm. 32 Pág. 7-22 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Kavanoz, Suzan Varol, Burcu
Teaching Methodology and Receptive Vocabulary Measures
Teaching Methodology and Receptive Vocabulary Measures Vol. 2 Núm. 66 Pág. 119-143
2019 Letras
Castro García, Damaris
The influence of CLIL on receptive vocabulary
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Iglesias Diéguez, Kevin Martínez Adrián, María
Vocabulary gender profiles in EFL e-mails
Vocabulary gender profiles in EFL e-mails Núm. 38 Pág. 35-52 ARTICULO
2015 Cauce
Canga Alonso, Andrés
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO
2015 Encuentro
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners Núm. 23 Pág. 59-77 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Canga Alonso, Andrés
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Fernández Fontecha, Almudena
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49
2014 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Fernández Fontecha, Almudena
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO
2014 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Fernández Fontecha, Almudena
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO
2014 Odisea
Fernández Fontecha, Almudena
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO
2014 Miscelánea
Canga Alonso, Andrés Fernández Fontecha, Almudena
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO
2014 RAEL
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners Núm. 8 Pág. 66-75 ARTICULO
2013 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Canga Alonso, Andrés
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Canga Alonso, Andrés
Metaphoric Competence and the Acquisition of Figurative Vocabulary in Foreign Language Learning
Metaphoric Competence and the Acquisition of Figurative Vocabulary in Foreign Language Learning Núm. 13 Pág. 47-82 ARTICULO
2013 Elia
Doiz Bienzobas, Aintzane Elizari, Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Sep-2024