Ability grouping of gifted students: Effects on academic self-concept and boredom. (2010) Preckel, Franzis Götz, Thomas Frenzel, Anne C. British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 451-472

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Asociaciones entre actividad física y rendimiento académico en estudiantes con altas capacidades
Asociaciones entre actividad física y rendimiento académico en estudiantes con altas capacidades Vol. 15 Núm. 1 Pág. 11 ARTICULO
2023 Journal of sport and health research
Infantes Paniagua, Álvaro Fernández Bustos, Juan Gregorio Palomares Ruiz, Ascensión Contreras Jordán, Onofre Ricardo
Differences in self-concept between gifted and non-gifted students
Differences in self-concept between gifted and non-gifted students Vol. 38 Núm. 2 Pág. 278-294 ARTICULO
2022 Anales de psicología
Infantes Paniagua, Álvaro Fernández Bustos, Juan Gregorio Palomares Ruiz, Ascensión Contreras Jordán, Onofre Ricardo
Psychological Well-Being of Intellectually and Academically Gifted Students in Self-Contained and Pull-Out Gifted Programs
Psychological Well-Being of Intellectually and Academically Gifted Students in Self-Contained and Pull-Out Gifted Programs Vol. 66 Núm. 3 Pág. 188-207 ARTICULO
2022 Gifted child quarterly
Cash, Trent N. Lin, Tzu-Jung
Similarities and Differences Between Intellectually Gifted and Average-Ability Students in School Performance, Motivation, and Subjective Well-Being
Similarities and Differences Between Intellectually Gifted and Average-Ability Students in School Performance, Motivation, and Subjective Well-Being Vol. 64 Núm. 4 Pág. 285-303 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Bergold, Sebastian Wirthwein, Linda Steinmayr, Ricarda
Inclusión efectiva de los alumnos talentosos en la escuela actual en el marco del Programa de Desarrollo de Capacidades
Inclusión efectiva de los alumnos talentosos en la escuela actual en el marco del Programa de Desarrollo de Capacidades Núm. 24 Pág. 145-162 ARTICULO
2019 Contextos educativos
Cascarosa Salillas, Esther Lorda Díez, Carlos Ignacio Martínez Peña, María Begoña
Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms
Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms Vol. 63 Núm. 1 Pág. 58-80 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Potts, Jessica Alison
Los entornos educativos
Los entornos educativos Vol. 8 Núm. 51 Pág. 7
2019 Educación y ciencia
Rigo, Daiana Yamila
Variations in motivation, anxiety and boredom in learning English in Second Life
Variations in motivation, anxiety and boredom in learning English in Second Life Vol. 24 Núm. 1 Pág. 25-39 ARTICULO
2016 The EuroCALL Review
Kruk, Mariusz

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024