Longitudinal modelling of academic buoyancy and motivation: Do the '5Cs' hold up over time? (2010) Martin, Andrew J. Colmar, Susan H. Davey, Louise A. Marsh, Herbert W. British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 473-496
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Number sense and academic buoyancy among middle school students Vol. 40 Núm. 3 Pág. 421-431 ARTICULO | 2024 | Anales de psicología |
Aksu, Zeki
Kul, Ümit
Satici, S. Ahmet
|
Does academic and social self-concept and motivation explain the effect of grading on students’ achievement? Vol. 33 Núm. 2 Pág. 355-376 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Klapp, Alli
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024