Authentic Pedagogy (2013) ARTICULO Saye, John W. Theory and research in social education Vol. 41 Núm. 1 Pág. 89-132

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions Vol. 51 Núm. 1 Pág. 72-99 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Lightning, Jay
Exploring the emotional dynamics of a political discussion
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Garret, H. James Alvey, Elaine
Evaluación "on line" en educación superior en tiempos de coronavirus. ¿Qué piensan los estudiantes?
Evaluación "on line" en educación superior en tiempos de coronavirus. ¿Qué piensan los estudiantes? Vol. 73 Núm. 1 Pág. 39-58 ARTICULO
2021 Bordón
Díez Gutiérrez, Enrique Javier Gajardo Espinoza, Katherine
Interpretive frames for responding to racially stressful moments in history discussions
Interpretive frames for responding to racially stressful moments in history discussions Vol. 48 Núm. 3 Pág. 321-345 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Reisman, Abby Enumah, Lisette Lightning, Jay
Novice social studies teachers’ implementation of differentiation
Novice social studies teachers’ implementation of differentiation Vol. 48 Núm. 1 Pág. 32-73 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Dack, Hilary Triplett, Nicholas
A turn to practice
A turn to practice Vol. 48 Núm. 4 Pág. 583-610 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Dinkelman, Todd Cuenca, Alexander
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study Vol. 48 Núm. 4 Pág. 492-528 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Kohlmeier, Jada Howell, James Saye, John W. McCormick, Theresa Shannon, David M. Jones, Colby Brush, Thomas
¿Evaluamos lo que realmente importa? El desafío de la evaluación auténtica en educación superior
¿Evaluamos lo que realmente importa? El desafío de la evaluación auténtica en educación superior Núm. 50 Pág. 492-509 ARTICULO
2019 Calidad en la educación
Villarroel Henríquez, Verónica Bruna, Daniela V
Examining the relationship between teachers’ discussion facilitation and their students’ reasoning
Examining the relationship between teachers’ discussion facilitation and their students’ reasoning Vol. 47 Núm. 2 Pág. 176-204 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Kohlmeier, Jada Saye, John W.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024