Authentic Pedagogy (2013) ARTICULO Saye, John W. Theory and research in social education Vol. 41 Núm. 1 Pág. 89-132
- Número de citas: 9 (22.2% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 9
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions Vol. 51 Núm. 1 Pág. 72-99 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Lightning, Jay
|
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Garret, H. James
Alvey, Elaine
|
Evaluación "on line" en educación superior en tiempos de coronavirus. ¿Qué piensan los estudiantes? Vol. 73 Núm. 1 Pág. 39-58 ARTICULO | 2021 | Bordón |
Díez Gutiérrez, Enrique Javier
Gajardo Espinoza, Katherine
|
Interpretive frames for responding to racially stressful moments in history discussions Vol. 48 Núm. 3 Pág. 321-345 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Reisman, Abby
Enumah, Lisette
Lightning, Jay
|
Novice social studies teachers’ implementation of differentiation Vol. 48 Núm. 1 Pág. 32-73 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Dack, Hilary
Triplett, Nicholas
|
A turn to practice Vol. 48 Núm. 4 Pág. 583-610 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Dinkelman, Todd
Cuenca, Alexander
|
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study Vol. 48 Núm. 4 Pág. 492-528 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Kohlmeier, Jada
Howell, James
Saye, John W.
McCormick, Theresa
Shannon, David M.
Jones, Colby
Brush, Thomas
|
¿Evaluamos lo que realmente importa? El desafío de la evaluación auténtica en educación superior Núm. 50 Pág. 492-509 ARTICULO | 2019 | Calidad en la educación |
Villarroel Henríquez, Verónica
Bruna, Daniela V
|
Examining the relationship between teachers’ discussion facilitation and their students’ reasoning Vol. 47 Núm. 2 Pág. 176-204 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Kohlmeier, Jada
Saye, John W.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024