Número de publicaciones: 13 (84.6% citado)
Número de citas: 29 (27.6% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 29
Índice h: 3
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 2.3
Promedio de citas últimos 5 años: 2.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 6
2022 2
2021 2
2020 14
2019 4
2018 0
2017 0
2016 1
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 1 1
2019 0 4
2014 0 2
2013 0 10
2012 0 1
2009 1 2
2007 0 3
2006 1 2
2004 1 2
1999 0 2
2000 3 0
2001 0 0
2002 0 0
2003 1 0
2005 2 0
2008 1 0
2010 0 0
2011 0 0
2015 0 0
2016 0 0
2017 1 0
2018 1 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
13 Artículo de revista 29
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2013 Authentic Pedagogy
Artículo ARTICULO 9
2019 Examining the relationship between teachers’ discussion facilitation and their students’ reasoning
Artículo ARTICULO 4
2007 Using Technology-Enhanced Learning Environments to Support Problem-based Historical Inquiry in Secondary School Classrooms
Artículo ARTICULO 3
2009 Using mentoring to develop professional teaching knowledge for problem-based historical inquiry.
Artículo ARTICULO 2
2006 Comparing Teachers' Strategies for Supporting Student Inquiry in a Problem-Based Multimedia-Enhanced History Unit
Artículo ARTICULO 2
1999 Student Engagement with Social Issues in a Multimedia-supported Learning Environment
Artículo 2
2004 Scaffolding Problem-Based Teaching in a Traditional Social Studies Classroom
Artículo 2
2014 Ethical Reasoning of U.S. High School Seniors Exploring Just Versus Unjust Laws
Artículo ARTICULO 2
2020 Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study
Artículo ARTICULO 1
2012 Justice or Care? Ethical Reasoning of Preservice Social Studies Teachers
Artículo ARTICULO 1
2013 The Lower-Order Expectations of High-Stakes Tests
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024