'Does everybody understand?' (2013) ARTICULO Dafouz, Emma Sánchez García, Davinia Language Value Vol. 5 Núm. 1 Pág. 129-151

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO
2023 Multidisciplinary journal of school education
Papaja, Katarzyna
English-medium instruction experiences: ‘Focus on form’ as a strategy to develop subject specific literacy
English-medium instruction experiences: ‘Focus on form’ as a strategy to develop subject specific literacy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 193-206 ARTICULO
2022 LFE
Velilla Sánchez, María Ángeles
¿Hacia una nueva dinámica de clase?
¿Hacia una nueva dinámica de clase? Vol. 31 Núm. 1 Pág. 41-55 ARTICULO
2018 Papeles de Europa
Camacho Miñano, María del Mar Dafouz, Emma Urquía Grande, Elena
Teacher questioning
Teacher questioning Núm. 3 Pág. 103-120 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Sánchez García, Davinia
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures Núm. 14 Pág. 6-31 ARTICULO
2017 Gist
Maíz Arévalo, Carmen
Making the match between content and foreign language
Making the match between content and foreign language Vol. 5 Núm. 1 Pág. 29-46
2015 Higher learning research communications
de Lama, M. Teresa Martin

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024