'Does everybody understand?' (2013) ARTICULO Dafouz, Emma Sánchez García, Davinia Language Value Vol. 5 Núm. 1 Pág. 129-151
- Número de citas: 7 (28.6% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 3 ECONOMIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO | 2023 | Multidisciplinary journal of school education |
Papaja, Katarzyna
|
English-medium instruction experiences: ‘Focus on form’ as a strategy to develop subject specific literacy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 193-206 ARTICULO | 2022 | LFE |
Velilla Sánchez, María Ángeles
|
¿Hacia una nueva dinámica de clase? Vol. 31 Núm. 1 Pág. 41-55 ARTICULO | 2018 | Papeles de Europa |
Camacho Miñano, María del Mar
Dafouz, Emma
Urquía Grande, Elena
|
Teacher questioning Núm. 3 Pág. 103-120 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Sánchez García, Davinia
|
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures Núm. 14 Pág. 6-31 ARTICULO | 2017 | Gist |
Maíz Arévalo, Carmen
|
Making the match between content and foreign language Vol. 5 Núm. 1 Pág. 29-46 | 2015 | Higher learning research communications |
de Lama, M. Teresa Martin
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024