Contexto social, auto-percepciones y compromiso del estudiante (2014) ARTICULO Dupont, Serge Galand, Benoît Nils, Frédéric Hospel, Virginie Electronic journal of research in educational psychology Vol. 12 Núm. 32 Pág. 5-32

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners Núm. 42 Pág. 283-300 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Wang, Na
Efecto del apoyo a la autonomía sobre la satisfacción académica
Efecto del apoyo a la autonomía sobre la satisfacción académica Vol. 41 Núm. 2 Pág. 479-499 ARTICULO
2023 Revista de investigación educativa, RIE
Peña Froment, Facundo Alberto Besa Gutiérrez, Manuel de Gil Flores, Javier
Effects of social and individual school self-concepts on school engagement during adolescence
Effects of social and individual school self-concepts on school engagement during adolescence Vol. 35 Núm. 1 Pág. 73-91 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Bakadorova, Olga Lazarides, Rebecca Raufelder, Diana
The impact of perceived teachers’ autonomy support on students’ mathematics achievement:
The impact of perceived teachers’ autonomy support on students’ mathematics achievement: Vol. 35 Núm. 3 Pág. 703-725 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Wei, Dan Zhang, Danhui Bobis, Janette He, Jingwen
Relación entre el rendimiento académico y el apoyo social de los profesores en estudiantes de Educación Superior en Angola
Relación entre el rendimiento académico y el apoyo social de los profesores en estudiantes de Educación Superior en Angola Núm. 14 Pág. 109-111 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Revista de estudios e investigación en psicología y educación
Almeida, Liliana de Sousa Taboada Ares, Eva María Rivas Torres, Rosa María Iglesias-Souto, Patricia María López Gómez, Santiago
Influence of social motivation, self-perception of social efficacy and normative adjustment in the peer setting
Influence of social motivation, self-perception of social efficacy and normative adjustment in the peer setting Vol. 28 Núm. 1 Pág. 32-39 ARTICULO
2016 Psicothema
Herrera López, Mauricio Romera Félix, Eva María Ortega Ruiz, Rosario Gómez Ortiz, Olga

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024