Development and Validation of a Questionnaire (the IRA-AGHN) to Assess Teachers� Knowledge of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (2014) ARTICULO Soroa Udabe, Marian Balluerka Lasa, Nekane Gorostiaga Manterola, Arantxa Anales de psicología Vol. 30 Núm. 3 Pág. 1035-1043

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Listening skill in students with Attention-Deficit Hyperactivity Disorder and the teachers’ level of knowledge to teach these students
Listening skill in students with Attention-Deficit Hyperactivity Disorder and the teachers’ level of knowledge to teach these students Vol. 2 Núm. 6 Pág. 104-118 ARTICULO
2017 Polo del Conocimiento
Cando Guanoluisa, Fabiola Abata Checa, Fanny Mercedes Robalino Pérez, José A.
Teachers’ knowledge of ADHD
Teachers’ knowledge of ADHD Vol. 21 Núm. 2 Pág. 205-226 ARTICULO
2016 Revista de psicodidáctica
Soroa Udabe, Marian Gorostiaga Manterola, Arantxa Balluerka Lasa, Nekane

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024