A preliminary study on motivation and gender in CLIL and non-CLIL types of instruction (2014) ARTICULO Fernández Fontecha, Almudena Canga Alonso, Andrés IJES. international journal of English studies Vol. 14 Núm. 1 Pág. 27-48
- Número de citas: 17 (11.8% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 11 FILOLOGIA MODERNA 5 LINGUISTICA 6 EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction Núm. 20 Pág. 9-48 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Alonso Arruabarrena, Irene
Lasagabaster Herrarte, David
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Are CLIL Teachers-to-be Motivated? A Qualitative Study Núm. 30 Pág. 47-67 ARTICULO | 2021 | Babel A.F.I.A.L. |
Pozo Beamud, Marta del
|
Las variables afectivas y la educación bilingüe Vol. 35 Núm. 2 Pág. 151-169 ARTICULO | 2020 | Ensayos |
Pozo Beamud, Marta del
|
El aprendizaje de las ciencias sociales y las diferencias basadas en el género en aicle. Un estudio preliminar Núm. 19 Pág. 177-204 ARTICULO | 2019 | Elia |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Hill, Thomas Matthew
|
Teaching Methodology and Receptive Vocabulary Measures Vol. 2 Núm. 66 Pág. 119-143 | 2019 | Letras |
Castro García, Damaris
|
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Navarro-Pablo, Macarena
García Jiménez, Eduardo
|
El uso del juego y la metodología CLIL como recursos innovadores en educación secundaria obligatoria Núm. 36 Pág. 2 ARTICULO | 2018 | Revista DIM |
Adelantado Renau, Mireia
Beltran Valls, María Reyes
Moliner Urdiales, Diego
|
Exploring motivation and clil Núm. 19 Pág. 123-136 ARTICULO | 2018 | Odisea |
Pozo Beamud, Marta del
|
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language? Núm. 28 Pág. 141-155 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Castro García, Damaris
|
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO | 2017 | Journal of English Studies |
Iglesias Diéguez, Kevin
Martínez Adrián, María
|
Mejorar la motivación en Ciencias con enseñanza CLIL Núm. 0 Pág. 2625-2630 COMUNICACION_CONGRESO | 2017 | Enseñanza de las ciencias |
García Fernández, Beatriz
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Ruiz Gallardo, José Reyes
|
Gender effects on strategic competence Núm. 17 Pág. 47-70 ARTICULO | 2017 | Elia |
Basterrechea Lozano, María
Martínez Adrián, María
Gallardo del Puerto, Francisco
|
Trazos para el diseño del perfil competencial de la figura del maestro bilingüe Vol. 74 Núm. 264 Pág. 357-380 ARTICULO | 2016 | Revista española de pedagogía |
Melara Gutiérrez, Francisco
González López, Ignacio
|
Caracterización de los aspectos metodológicos empleados en la enseñanza de la materia de Educación Física en los centros públicos de secundaria con sección bilingüe en inglés de Castilla y León | 2016 | Universidad de Burgos |
Hernando Garijo, Alejandra
|
Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure Núm. 23 Pág. 79-96 ARTICULO | 2015 | Complutense Journal of English Studies |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO | 2014 | Miscelánea |
Canga Alonso, Andrés
Fernández Fontecha, Almudena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025