Strategic and organisational considerations in planning content and language integrated learning (2015) Pavón Vázquez, Víctor Ávila López, Francisco Javier Gallego Segador, Arturo Espejo Mohedano, Alberto Roberto International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 18 Núm. 4 Pág. 409-425

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Percepciones de los docentes de áreas no lingüísticas sobre las necesidades formativas en AICLE en educación primaria
Percepciones de los docentes de áreas no lingüísticas sobre las necesidades formativas en AICLE en educación primaria Vol. 53 Núm. 2 Pág. 129-137 ARTICULO
2024 Aula abierta
Ortega Martín, José Luis Musso Buendía, Carmen Jessyka Corral Robles, Silvia
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249 ARTICULO
2023 Elia
Jaen Campos, Marta
The Forging Links project
The Forging Links project Núm. 4 Pág. 63-79 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Villarreal Olaizola, Izaskun Bueno Alastuey, María Camino
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions Núm. 37 Pág. 193-210 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Martínez Hita, Francisco José Granero Gallegos, Antonio Gómez López, Manuel
Effects of co-teaching on clil teacher trainees’ collaborative competence
Effects of co-teaching on clil teacher trainees’ collaborative competence Vol. 26 Núm. 1 Pág. 87-106 ARTICULO
2022 Profesorado
Custodio Espinar, Magdalena López Hernández, Alfonso Buckingham Reynolds, Lyndsay Renee
Using literature to improve writing skills at B1 level
Using literature to improve writing skills at B1 level Pág. 45-48
2021 Nuevos desafíos, nuevas oportunidades
Iacono, Adriana
Una generación de enseñanza bilingüe
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO
2020 Elia
Lorenzo Bergillos, Francisco Granados, Adrián
The integration of language and content in English-medium instruction courses
The integration of language and content in English-medium instruction courses Núm. 38 Pág. 151-176 ARTICULO
2019 Ibérica
Doiz Bienzobas, Aintzane Lasagabaster Herrarte, David Pavón Vázquez, Víctor
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes Núm. 17 Pág. 277-297 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Learning Outcomes in CLIL Programmes
Learning Outcomes in CLIL Programmes Núm. 29 Pág. 9-28 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Pavón Vázquez, Víctor
Políticas lingüísticas europeas y españolas
Políticas lingüísticas europeas y españolas Núm. 3 Pág. 17-30 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Julián de Vega, Concha Ávila López, Francisco Javier
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level Vol. 11 Núm. 2 Pág. 236-274
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Yang, Wenhsien
Analysing teachers' roles regarding cross-curricular coordination in Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Analysing teachers' roles regarding cross-curricular coordination in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Núm. 15 Pág. 235-260 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Pavón Vázquez, Víctor Méndez García, María del Carmen
Integrated Content and Language Learning as a New Challenge of Vocational Training. Experiences from Public Funded Qualification Programs in the Health Care Sector in Germany
Integrated Content and Language Learning as a New Challenge of Vocational Training. Experiences from Public Funded Qualification Programs in the Health Care Sector in Germany Núm. 29 Pág. 76-94 ARTICULO
2017 Revista española de educación comparada
Kimmelmann, Nicole
Influencia del bilingüismo en el tiempo de compromiso motor en Educación Física
Influencia del bilingüismo en el tiempo de compromiso motor en Educación Física Núm. 32 Pág. 178-182 ARTICULO
2017 Retos
Martínez Hita, Francisco José García Cantó, Eliseo
An approach to CLIL teacher language awareness using the Language Triptychh
An approach to CLIL teacher language awareness using the Language Triptychh Núm. 39 Pág. 141-157 ARTICULO
2016 Pulso
Martín del Pozo, María Ángeles

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Aug-2024