Strategic and organisational considerations in planning content and language integrated learning (2015) Pavón Vázquez, Víctor Ávila López, Francisco Javier Gallego Segador, Arturo Espejo Mohedano, Alberto Roberto International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 18 Núm. 4 Pág. 409-425
- Número de citas: 16 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 9 FILOLOGIAS 9 EDUCACION 9 FILOLOGIA MODERNA 2 DEPORTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Percepciones de los docentes de áreas no lingüísticas sobre las necesidades formativas en AICLE en educación primaria Vol. 53 Núm. 2 Pág. 129-137 ARTICULO | 2024 | Aula abierta |
Ortega Martín, José Luis
Musso Buendía, Carmen Jessyka
Corral Robles, Silvia
|
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249 ARTICULO | 2023 | Elia |
Jaen Campos, Marta
|
The Forging Links project Núm. 4 Pág. 63-79 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Villarreal Olaizola, Izaskun
Bueno Alastuey, María Camino
|
Effects of co-teaching on clil teacher trainees’ collaborative competence Vol. 26 Núm. 1 Pág. 87-106 ARTICULO | 2022 | Profesorado |
Custodio Espinar, Magdalena
López Hernández, Alfonso
Buckingham Reynolds, Lyndsay Renee
|
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions Núm. 37 Pág. 193-210 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Martínez Hita, Francisco José
Granero Gallegos, Antonio
Gómez López, Manuel
|
Using literature to improve writing skills at B1 level Pág. 45-48 | 2021 | Nuevos desafíos, nuevas oportunidades |
Iacono, Adriana
|
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO | 2020 | Elia |
Lorenzo Bergillos, Francisco
Granados, Adrián
|
The integration of language and content in English-medium instruction courses Núm. 38 Pág. 151-176 ARTICULO | 2019 | Ibérica |
Doiz Bienzobas, Aintzane
Lasagabaster Herrarte, David
Pavón Vázquez, Víctor
|
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes Núm. 17 Pág. 277-297 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
Learning Outcomes in CLIL Programmes Núm. 29 Pág. 9-28 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Pavón Vázquez, Víctor
|
Políticas lingüísticas europeas y españolas Núm. 3 Pág. 17-30 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Julián de Vega, Concha
Ávila López, Francisco Javier
|
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level Vol. 11 Núm. 2 Pág. 236-274 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Yang, Wenhsien
|
Analysing teachers' roles regarding cross-curricular coordination in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Núm. 15 Pág. 235-260 ARTICULO | 2017 | Journal of English Studies |
Pavón Vázquez, Víctor
Méndez García, María del Carmen
|
Integrated Content and Language Learning as a New Challenge of Vocational Training. Experiences from Public Funded Qualification Programs in the Health Care Sector in Germany Núm. 29 Pág. 76-94 ARTICULO | 2017 | Revista española de educación comparada |
Kimmelmann, Nicole
|
Influencia del bilingüismo en el tiempo de compromiso motor en Educación Física Núm. 32 Pág. 178-182 ARTICULO | 2017 | Retos |
Martínez Hita, Francisco José
García Cantó, Eliseo
|
An approach to CLIL teacher language awareness using the Language Triptychh Núm. 39 Pág. 141-157 ARTICULO | 2016 | Pulso |
Martín del Pozo, María Ángeles
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024