Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency (2015) ARTICULO Lázaro Ibarrola, Amparo Azpilicueta Martínez, Raúl IJES. international journal of English studies Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-21

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria Vol. 17 Núm. 35 Pág. 136-154 ARTICULO
2023 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Martínez Arbelaiz, Asunción Saragueta, Eider Leacox, Erika J.
Gender pairings in EFL child task-based interaction
Gender pairings in EFL child task-based interaction Núm. 19 Pág. 103-128 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Martínez Adrián, María Gutiérrez Mangado, María Juncal
A matter of age
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azpilicueta Martínez, Raúl Lázaro Ibarrola, Amparo
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction Núm. 35 Pág. 183-204 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Hidalgo Gordo, María Ángeles Azpilicueta Martínez, Raúl
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom Núm. 36 Pág. 65-82 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Leslie, Carolyn E.
The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children
The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children Vol. 171 Núm. 1 Pág. 90-112 ARTICULO
2020 ITL International Journal of Applied Linguistics
Azkarai, Agurtzane García Mayo, María del Pilar Oliver, Rhonda
Actividades para el aprendizaje del Inglés como Lengua Extranjera en libros de texto de primaria
Actividades para el aprendizaje del Inglés como Lengua Extranjera en libros de texto de primaria Núm. 46 Pág. 27-58 ARTICULO
2019 Cuadernos de investigación filológica
Gris Roca, Joaquín
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO
2018 IJES
García Mayo, María del Pilar
Increasing EFL Learners’ Oral Production at a Public School Through Project-Based Learning
Increasing EFL Learners’ Oral Production at a Public School Through Project-Based Learning Vol. 19 Núm. 2 Pág. 57-71 ARTICULO
2017 Profile
Vaca Torres, Ady Marcela Gómez Rodríguez, Luis Fernando
Grammar in primary school EFL textbook activities
Grammar in primary school EFL textbook activities Núm. 5 Pág. 57-72 ARTICULO
2017 Research in Corpus Linguistics (RiCL)
Gris Roca, Joaquín
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Lázaro Ibarrola, Amparo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024