How Can a Process of Reflection Enhance Teacher-Trainees’ Practicum Experience? (2012) ARTICULO Camacho Rico, Diana Zulimay Durán Becerra, Lucy Albarracin Trujillo, Judith C. Arciniegas Vera, Marjorie Verónica Martínez Cáceres, Magdaleydy Cote Parra, Gabriel Eduardo HOW Vol. 19 Núm. 1 Pág. 48-60

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Reflective teaching
Reflective teaching Vol. 25 Núm. 2 Pág. 149-170
2018 HOW
Sisquiarco, Angie
Pre-Service English Teachers’ Voices About the Teaching Practicum
Pre-Service English Teachers’ Voices About the Teaching Practicum Vol. 25 Núm. 1 Pág. 156-173
2018 HOW
Castañeda, Jairo Enrique Aguirre Hernández, Ana Jackelin
Identifying Pre-Service Teachers’ Beliefs About Teaching EFL and Their Potential Changes
Identifying Pre-Service Teachers’ Beliefs About Teaching EFL and Their Potential Changes Vol. 19 Núm. 2 Pág. 167-184 ARTICULO
2017 Profile
Suarez, Sergio Basto Basto, Edwin Arley

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024