Contributions of a Social Justice Language Teacher Education Perspective to Professional Development Programs in Colombia (2016) ARTICULO Sierra Piedrahita, Ana María Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 18 Núm. 1 Pág. 203-217

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Posibles Imposibilidades de Construcción de Paz en ELT: Perfilando el Campo
Posibles Imposibilidades de Construcción de Paz en ELT: Perfilando el Campo Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-22
2021 HOW
Aldana Gutiérrez, Yeraldine
Criticality and English Language Education: An Autoethnographic Journey
Criticality and English Language Education: An Autoethnographic Journey Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-16
2021 HOW
Mora, Raúl Alberto
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views
Governmental professional development initiatives for the implementation of language policies and curriculum guidelines: Secondary school teachers’ experiences, challenges and views Vol. 25 Núm. 1 Pág. 137-152
2020 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María Echeverri Sucerquia, Paula Andrea
Desafíos a la formación inicial docente en convivencia escolar
Desafíos a la formación inicial docente en convivencia escolar Vol. 46 Núm. 1 Pág. 223-239
2020 Estudios pedagógicos
Loubiès Valdés, Laurent Valdivieso Tocornal, Pablo Vásquez Olguín, Catalina
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom Vol. 25 Núm. 1 Pág. 35-54
2020 Íkala
Ortega, Yecid
Coaching as a Professional Development Strategy for Adjunct Instructors in a Colombian University
Coaching as a Professional Development Strategy for Adjunct Instructors in a Colombian University Vol. 21 Núm. 1 Pág. 121-135
2019 Profile
Gómez Palacio, Claudia Gómez Vargas, Deisa Enid Pulgarín Taborda, Hadaluz
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL Vol. 21 Núm. 2 Pág. 155-170
2019 Profile
Ortega, Yecid
Changing teaching practices
Changing teaching practices Vol. 23 Núm. 1 Pág. 101-120
2018 Íkala
Sierra Piedrahita, Ana María
Homogeneity or interculturality in foreign language pre-service teachers’ education
Homogeneity or interculturality in foreign language pre-service teachers’ education Vol. 8 Núm. 2 Pág. 141-151 ARTICULO
2017 Voces y Silencios
Ramos Holguín, Bertha

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025