Inclusive Education and ELT Policies in Colombia (2017) ARTICULO Robayo Acuña, Lina María Cárdenas Beltrán, Melba Libia Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 19 Núm. 1 Pág. 121-136

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Learning styles for an inclusive education in the apprehension of the english language.
Learning styles for an inclusive education in the apprehension of the english language. Núm. 0 Pág. 3-3
2023 Revista Cognosis
Suarez Solórzano, Roberto Carlos Briones Zambrano, Carmen Viviana Maldonado Mora, Silvio David
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218
2022 Colombian Applied Linguistics
Morales Llano, Reinelio
Radiografía de la investigación sobre educación inclusiva
Radiografía de la investigación sobre educación inclusiva Vol. 52 Núm. 1 Pág. 33
2022 Cadernos de Pesquisa
Valdés Morales, René Alonzo Jiménez, Luis Jiménez, Felipe
La mediación didáctica socioformativa en el aula que favorece la inclusión educativa
La mediación didáctica socioformativa en el aula que favorece la inclusión educativa Vol. 23 Núm. 1 Pág. 1-12 ARTICULO
2021 Revista Fuentes
López Vázquez, Rubén Tobón Tobón, Sergio Veytia Bucheli, María Guadalupe Juárez Hernández, Luis Gibran
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia
Local Epistemological Perceptions that Underlie EFL Literature and Teaching Practices in Colombia Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-21
2021 HOW
Bonilla Mora, Martha Isabel López Urbina, Johanna Patricia
Etnoeducación
Etnoeducación Vol. 24 Núm. 1 Pág. 80-91
2021 MedUNAB
Roldán Tabares, Mabel Dahiana Hernández Martínez, Alejandro Cuartas Agudelo, Yuban Sebastian Herrera Almanza, Laura Martínez-Sánchez, Lina María
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia Núm. 20 Pág. 189-214
2020 Gist
Arias Cepeda, Carlos
Reflexiones en torno a la educación inclusiva en Colombia
Reflexiones en torno a la educación inclusiva en Colombia Núm. 24 Pág. 1-16
2020 Educación y Ciencia
Reina Avila, Katherine Gabriela Lara Buitrago, Paola Andrea
Beliefs of Two Culturally Diverse Groups of Teachers About Intercultural Bilingual Education
Beliefs of Two Culturally Diverse Groups of Teachers About Intercultural Bilingual Education Vol. 21 Núm. 2 Pág. 63-77
2019 Profile
Benavides Jimenez, Fabián Mora Acosta, Lisbeth
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia
Pedagogical and Research Approaches in Inclusive Education in ELT in Colombia Vol. 20 Núm. 2 Pág. 231-246
2018 Profile
Mosquera, Óscar Andrés Cárdenas Beltrán, Melba Libia Nieto, María Claudia
Homogeneity or interculturality in foreign language pre-service teachers’ education
Homogeneity or interculturality in foreign language pre-service teachers’ education Vol. 8 Núm. 2 Pág. 141-151 ARTICULO
2017 Voces y Silencios
Ramos Holguín, Bertha

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Feb-2025