Impact of a teacher-led intervention on preference for self-regulated learning, finding main ideas in expository texts, and reading comprehension (2014) Stoeger, Heidrun Sontag, Christine Ziegler, Albert Journal of educational psychology Vol. 106 Núm. 3 Pág. 799-814
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 FILOSOFIA 1 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effect of an intervention in self-regulation strategies on academic achievement in elementary school Vol. 27 Núm. 1 Pág. 9-20 ARTICULO | 2022 | Revista de psicodidáctica |
Núñez Pérez, José Carlos
Tuero Herrero, Ellián
Fernández Alba, María Estrella
Añón Zapico, Francisco Javier
Manalo, Emmanuel
Rosário, Pedro
|
Teaching strategies to improve students’ vocabulary and text comprehension Vol. 36 Núm. 3 Pág. 553-572 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Kärbla, Triinu
Uibu, Krista
Männamaa, Mairi
|
The effectiveness of current interventions to reverse the underachievement of gifted students Vol. 64 Núm. 2 Pág. 132-165 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Steenbergen-Hu, Saiying
Olszewski-Kubilius, Paula
Calvert, Eric
|
Evaluating reading comprehension ability through the SQ4R model Núm. 6 Pág. 511-523 | 2020 | Utopía y praxis latinoamericana |
Simbolon, N.
Marbun, I.
Simanjuntak, E. B.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024