Developmental Dynamics of Math Performance From Preschool to Grade 2 (2004) Aunola, Kaisa Leskinen, Esko Lerkkanen, Marja-Kristiina Nurmi, Jari-Erik Journal of educational psychology Vol. 96 Núm. 4 Pág. 699-713

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention Vol. 116 Núm. 1 Pág. 1-19
2024 Journal of educational psychology
Purpura, David J. O'Rear, Connor D. Ellis, Alexa Logan, Jessica A. R. Westerberg, Lauren Ehrman, Patrick King, Yemimah A. Vander Tuin, Mackenna Nordgren, Inga Anderson, Kristen Cosso, Jimena Zippert, Erica L. Napoli, Amy R. Hornburg, Caroline Byrd Schmitt, Sara A. Dobbs-Oates, Jennifer
Assessment of an educational classroom app’s impact on preschoolers’ early numeracy skills
Assessment of an educational classroom app’s impact on preschoolers’ early numeracy skills Vol. 39 Núm. 1 Pág. 1-27 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Tazouti, Youssef Thomas, Aude Hoareau, Lara Jarlégan, Annette Hubert, Blandine Luxembourger, Christophe
Patterns of symbolic numerical magnitude processing and working memory as predictors of early mathematics performance
Patterns of symbolic numerical magnitude processing and working memory as predictors of early mathematics performance Vol. 38 Núm. 1 Pág. 311-332 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Mononen, Riikka-Maija Niemivirta, Markku
Transfer effects of mathematical literacy
Transfer effects of mathematical literacy Vol. 36 Núm. 3 Pág. 799-825 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Holenstein, Mathias Bruckmaier, Georg Grob, Alexander
The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions
The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions Vol. 36 Núm. 2 Pág. 263-286 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Clem, Anna-Leena Rudasill, Kathleen Moritz Hirvonen, Riikka Aunola, Kaisa Kiuru, Noona
Actividades aritméticas en el hogar en relación con el procesamiento numérico básico en alumnos preescolares
Actividades aritméticas en el hogar en relación con el procesamiento numérico básico en alumnos preescolares Núm. 389 Pág. 45-66 ARTICULO
2020 Revista de educación
Rosales Pardo, Javier Ramos Baz, Marta Jáñez González, Álvaro Sixte Herrera, Raquel de
Developmental trajectories of goal orientations and math skills from grades 7 to 9
Developmental trajectories of goal orientations and math skills from grades 7 to 9 Vol. 34 Núm. 1 Pág. 147-167 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Mädamürk, Kaja Kikas, Eve
Influencia de las habilidades matemáticas básicas en el rendimiento posterior
Influencia de las habilidades matemáticas básicas en el rendimiento posterior Vol. 3 Núm. 1 Pág. 243-252 ARTICULO
2017 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Mercader Ruiz, Jessica Presentación Herrero, María Jesús Siegenthaler Hierro, Rebeca
Good math education in kindergarten cannot prevent dyscalculia
Good math education in kindergarten cannot prevent dyscalculia Vol. 10 Núm. 2 Pág. 43-60 ARTICULO
2015 Revista de Psicología y Educación
Luit, Johannes E. H. van
Procesos de memoria y lenguaje en el rendimiento en matemáticas
Procesos de memoria y lenguaje en el rendimiento en matemáticas Vol. 8 Núm. 2 Pág. 67-79 ARTICULO
2013 Revista de Psicología y Educación
Villarroel Ramírez, Rebeca José Jiménez González, Juan Eugenio Peake, Christian Rodríguez Rodríguez, Cristina Bisschop, Elaine
Students’ Mathematics Learning from Kindergarten through 8th Grade
Students’ Mathematics Learning from Kindergarten through 8th Grade Vol. 1 Núm. 2 Pág. 97-122 ARTICULO
2012 RISE
Bodovski, Katerina Youn, Min-Jong

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024