Developmental Dynamics of Math Performance From Preschool to Grade 2 (2004) Aunola, Kaisa Leskinen, Esko Lerkkanen, Marja-Kristiina Nurmi, Jari-Erik Journal of educational psychology Vol. 96 Núm. 4 Pág. 699-713
- Número de citas: 11 (9.1% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 8 EDUCACION 4 SOCIOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention Vol. 116 Núm. 1 Pág. 1-19 | 2024 | Journal of educational psychology |
Purpura, David J.
O'Rear, Connor D.
Ellis, Alexa
Logan, Jessica A. R.
Westerberg, Lauren
Ehrman, Patrick
King, Yemimah A.
Vander Tuin, Mackenna
Nordgren, Inga
Anderson, Kristen
Cosso, Jimena
Zippert, Erica L.
Napoli, Amy R.
Hornburg, Caroline Byrd
Schmitt, Sara A.
Dobbs-Oates, Jennifer
|
Assessment of an educational classroom app’s impact on preschoolers’ early numeracy skills Vol. 39 Núm. 1 Pág. 1-27 ARTICULO | 2024 | European journal of psychology of education |
Tazouti, Youssef
Thomas, Aude
Hoareau, Lara
Jarlégan, Annette
Hubert, Blandine
Luxembourger, Christophe
|
Patterns of symbolic numerical magnitude processing and working memory as predictors of early mathematics performance Vol. 38 Núm. 1 Pág. 311-332 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Mononen, Riikka-Maija
Niemivirta, Markku
|
Transfer effects of mathematical literacy Vol. 36 Núm. 3 Pág. 799-825 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Holenstein, Mathias
Bruckmaier, Georg
Grob, Alexander
|
The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions Vol. 36 Núm. 2 Pág. 263-286 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Clem, Anna-Leena
Rudasill, Kathleen Moritz
Hirvonen, Riikka
Aunola, Kaisa
Kiuru, Noona
|
Actividades aritméticas en el hogar en relación con el procesamiento numérico básico en alumnos preescolares Núm. 389 Pág. 45-66 ARTICULO | 2020 | Revista de educación |
Rosales Pardo, Javier
Ramos Baz, Marta
Jáñez González, Álvaro
Sixte Herrera, Raquel de
|
Developmental trajectories of goal orientations and math skills from grades 7 to 9 Vol. 34 Núm. 1 Pág. 147-167 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Mädamürk, Kaja
Kikas, Eve
|
Influencia de las habilidades matemáticas básicas en el rendimiento posterior Vol. 3 Núm. 1 Pág. 243-252 ARTICULO | 2017 | International Journal of Developmental and Educational Psychology |
Mercader Ruiz, Jessica
Presentación Herrero, María Jesús
Siegenthaler Hierro, Rebeca
|
Good math education in kindergarten cannot prevent dyscalculia Vol. 10 Núm. 2 Pág. 43-60 ARTICULO | 2015 | Revista de Psicología y Educación |
Luit, Johannes E. H. van
|
Procesos de memoria y lenguaje en el rendimiento en matemáticas Vol. 8 Núm. 2 Pág. 67-79 ARTICULO | 2013 | Revista de Psicología y Educación |
Villarroel Ramírez, Rebeca José
Jiménez González, Juan Eugenio
Peake, Christian
Rodríguez Rodríguez, Cristina
Bisschop, Elaine
|
Students’ Mathematics Learning from Kindergarten through 8th Grade Vol. 1 Núm. 2 Pág. 97-122 ARTICULO | 2012 | RISE |
Bodovski, Katerina
Youn, Min-Jong
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024