Control de la Comprensión micro y macro-estructural durante la lectura de textos científicos en lengua extranjera (2013) ARTICULO Gómez López, Angela Devís, Anna Sanjosé, Vicente Revista signos. estudios de lingüística Núm. 81 Pág. 56-81

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Understanding Spanish university students’ monitoring failures and regulatory actions when reading in EFL
Understanding Spanish university students’ monitoring failures and regulatory actions when reading in EFL Vol. 23 Núm. 1 Pág. 81-105 ARTICULO
2023 IJES
Calvo Valiente, Juan José Gómez López, Angela Morón Olivares, Eva
Postgraduates' science comprehension monitoring in EFL
Postgraduates' science comprehension monitoring in EFL Vol. 67 Núm. 4 Pág. 27-42 ARTICULO
2015 Bordón
Gómez López, Angela Insa Agustina, José Ramón Sanjosé, Vicente
Improving L2 Macro-Structural Processing in Students with Elementary or Intermediate English Proficiency Levels: an Instructional Approach Focused on Global Coherence in Reading Comprehension of Science Texts
Improving L2 Macro-Structural Processing in Students with Elementary or Intermediate English Proficiency Levels: an Instructional Approach Focused on Global Coherence in Reading Comprehension of Science Texts Núm. 21 Pág. 51-68 ARTICULO
2014 Porta Linguarum
Gómez López, Angela Devís, Anna Sanjosé, Vicente

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024