Conceptualizing Open Educational Practices through the Lens of Constructive Alignment (2017) Paskevicius, Michael Open Praxis Vol. 9 Núm. 2 Pág. 125-140
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Empowering Future Educators Núm. 85 Pág. 103-119 ARTICULO | 2023 | Edutec |
Paskevicius, Michael
|
A case study of work-based learning through the design of edX MOOCs for Latin America and the Caribbean Vol. 12 Núm. 3 Pág. 383-397 ARTICULO | 2020 | Open Praxis |
Freire, Fabián
|
Instructional Designers and Open Education Practices Vol. 11 Núm. 4 Pág. 369-380 | 2019 | Open Praxis |
Morgan, Tannis
|
Conceptualising OEP Vol. 10 Núm. 2 Pág. 127-143 | 2018 | Open Praxis |
Cronin, Catherine
MacLaren, Iain
|
The potential role of Open Educational Practice policy in transforming Australian higher education Vol. 10 Núm. 2 Pág. 145-157 | 2018 | Open Praxis |
Bossu, Carina
Stagg, Adrian
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024