Determinants of intention to use the mobile banking apps (2017) ARTICULO Muñoz Leiva, Francisco Climent Climent, S. Liébana Cabanillas, Francisco Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 21 Núm. 1 Pág. 25-38

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Grey Relational Analysis on the Crucial Factors of Digital Banking Development in Taiwan
Grey Relational Analysis on the Crucial Factors of Digital Banking Development in Taiwan Vol. 40 Núm. 2 Pág. 15 ARTICULO
2022 Estudios de economía aplicada
Guo, Fu-Hsiang Liu, Hsiang-Hsi
Confianza y calidad de la información para la satisfacción y lealtad del cliente en el e-Banking con el uso del teléfono celular
Confianza y calidad de la información para la satisfacción y lealtad del cliente en el e-Banking con el uso del teléfono celular Vol. 67 Núm. 1 Pág. 12 ARTICULO
2022 Contaduría y administración
Medina Quintero, José Melchor Ríos Echeverría, Osiris Ortiz Rodríguez, Fernando
The Use of the Technology Acceptance Model to analyse the Cloud-Based Payment Systems
The Use of the Technology Acceptance Model to analyse the Cloud-Based Payment Systems Vol. 19 Núm. 1 Pág. 13
2022 JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
Mondego, Domingos Gide, Ergun
Factors Influencing Consumer’s Behavioural Intention towards the Adoption of Mobile Payment in Kuala Lumpur
Factors Influencing Consumer’s Behavioural Intention towards the Adoption of Mobile Payment in Kuala Lumpur Vol. 7 Núm. 6 Pág. 24
2022 International Journal of Professional Business Review
Ebubedike, Ama Henry Mohammed, Tara Ahmed Nellikunnel, Syriac Teck, Tan Seng
Understanding motivations to use online streaming services
Understanding motivations to use online streaming services Vol. 25 Núm. 2 Pág. 217-238 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Camilleri, Mark Anthony Falzon, Loredana
Tendencias e impacto de la inteligencia artificial en comunicación
Tendencias e impacto de la inteligencia artificial en comunicación Núm. 22 Pág. 5-22 ARTICULO
2021 Fonseca, Journal of Communication
Túñez López, José Miguel
Switching behavior in the adoption of a land information system in China
Switching behavior in the adoption of a land information system in China Núm. 109 Pág. 50 ARTICULO
2021 Land use policy
Zeng, Zhongping Li, Siqi Lian, Jiunn-Woei Li, Jiang Chen, Tao Li, Yujia
Understanding tourist mobile hotel booking behaviour
Understanding tourist mobile hotel booking behaviour Vol. 17 Núm. 1 Pág. 19-30 ARTICULO
2021 Tourism & Management Studies
Mohamad, Mohamad Amiruddin Hanafiah, Mohd Hafiz Radzi, Salleh Mohd
Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie
Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie Vol. 19 Núm. 1 Pág. 15-40 ARTICULO
2019 Management Letters / Cuadernos de Gestión
Rojas Lamorena, Álvaro José Alcántara-Pilar, Juan Miguel Rodríguez-López, María Eugenia
La adopción de las aplicaciones de banca móvil desde una perspectiva dual
La adopción de las aplicaciones de banca móvil desde una perspectiva dual Vol. 9 Núm. 2 Pág. 1-22 ARTICULO
2019 Sociología y tecnociencia
Medina Molina, Cayetano Rey Moreno, Manuel Cazurro Barahona, Víctor Barrondo Lacarra, Sergio
Assesing the role of risk and trust in consumers’ adoption of online payment systems
Assesing the role of risk and trust in consumers’ adoption of online payment systems Vol. 5 Núm. 2 Pág. 99-113 ARTICULO
2018 International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies
Liébana Cabanillas, Francisco Higueras Castillo, Elena Molinillo Jiménez, Sebastián Ruiz Montañez, Miguel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024