Anonymity as an instructional scaffold in peer assessment (2018) ARTICULO Rotsaert, Tijs Panadero, Ernesto Schellens, Tammy European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 1 Pág. 75-99
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Evaluación entre iguales a través de blogs en formación de maestros Vol. 6 Núm. 1 Pág. 26-33 ARTICULO | 2020 | Innoeduca |
Tárraga Mínguez, Raúl
Sanz-Cervera, Pilar
Tijeras Iborra, Amparo
Cano Fernández, Jordi
|
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content Núm. 16 Pág. 35 ARTICULO | 2019 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Arruabarrena Santos, Rosa María
Sánchez, Ana
Blanco, José M.
Vadillo Zorita, José Ángel
Usandizaga Lombana, Imanol
|
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Strijbos, Jan-Willem
Wichmann, Astrid
|
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment Vol. 33 Núm. 1 Pág. 185-198 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Deiglmayr, Anne
|
Providing formative peer feedback Pág. 409-431 | 2018 | The Cambridge handbook of instructional feedback |
Panadero, Ernesto
Jonsson, Anders
Alqassab, Maryam
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Nov-2024