Anonymity as an instructional scaffold in peer assessment (2018) ARTICULO Rotsaert, Tijs Panadero, Ernesto Schellens, Tammy European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 1 Pág. 75-99

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Evaluación entre iguales a través de blogs en formación de maestros
Evaluación entre iguales a través de blogs en formación de maestros Vol. 6 Núm. 1 Pág. 26-33 ARTICULO
2020 Innoeduca
Tárraga Mínguez, Raúl Sanz-Cervera, Pilar Tijeras Iborra, Amparo Cano Fernández, Jordi
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content
Integration of good practices of active methodologies with the reuse of student-generated content Núm. 16 Pág. 35 ARTICULO
2019 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Arruabarrena Santos, Rosa María Sánchez, Ana Blanco, José M. Vadillo Zorita, José Ángel Usandizaga Lombana, Imanol
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Strijbos, Jan-Willem Wichmann, Astrid
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment Vol. 33 Núm. 1 Pág. 185-198 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Deiglmayr, Anne
Providing formative peer feedback
Providing formative peer feedback Pág. 409-431
2018 The Cambridge handbook of instructional feedback
Panadero, Ernesto Jonsson, Anders Alqassab, Maryam

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Nov-2024