Coherence and cohesion in EFL students’ writing production (2017) Briesmaster, Mark Etchegaray Pezo, Paulo Íkala Vol. 22 Núm. 2 Pág. 183-202
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Impact of TBI on Intermediate Students’ Writing skills in Online Classes at a Private Institute in Cartagena de Indias Vol. 30 Núm. 1 Pág. 43-64 | 2023 | HOW |
Garcia Echeverry, Adriana
Novozhenina, Alexandra
|
Collaborative Writing of Argumentative Essays in an EFL Blended Course: Chilean Pre-Service Teachers’ Perceptions and Self-Assessment Vol. 25 Núm. 2 Pág. 307-327 | 2020 | Íkala |
Ubilla Rosales, Lucía
Gómez Alvarez, Lilian
Sáez Carrillo, Katia lorena
Etchegaray Pezo, Paulo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Jan-2025