Coherence and cohesion in EFL students’ writing production (2017) Briesmaster, Mark Etchegaray Pezo, Paulo Íkala Vol. 22 Núm. 2 Pág. 183-202

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Impact of TBI on Intermediate Students’ Writing skills in Online Classes at a Private Institute in Cartagena de Indias
The Impact of TBI on Intermediate Students’ Writing skills in Online Classes at a Private Institute in Cartagena de Indias Vol. 30 Núm. 1 Pág. 43-64
2023 HOW
Garcia Echeverry, Adriana Novozhenina, Alexandra
Collaborative Writing of Argumentative Essays in an EFL Blended Course: Chilean Pre-Service Teachers’ Perceptions and Self-Assessment
Collaborative Writing of Argumentative Essays in an EFL Blended Course: Chilean Pre-Service Teachers’ Perceptions and Self-Assessment Vol. 25 Núm. 2 Pág. 307-327
2020 Íkala
Ubilla Rosales, Lucía Gómez Alvarez, Lilian Sáez Carrillo, Katia lorena Etchegaray Pezo, Paulo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Jan-2025