The Patterns of Negotiation for Meaning in Child Interactions (2002) Oliver, Rhonda Modern language journal Vol. 86 Núm. 1 Pág. 97-111

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson Vol. 23 Núm. 1 Pág. 49-79 ARTICULO
2023 IJES
Kos, Tomáš
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria Vol. 17 Núm. 35 Pág. 136-154 ARTICULO
2023 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Martínez Arbelaiz, Asunción Saragueta, Eider Leacox, Erika J.
Gender pairings in EFL child task-based interaction
Gender pairings in EFL child task-based interaction Núm. 19 Pág. 103-128 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Martínez Adrián, María Gutiérrez Mangado, María Juncal
A matter of age
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azpilicueta Martínez, Raúl Lázaro Ibarrola, Amparo
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction Núm. 35 Pág. 183-204 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Hidalgo Gordo, María Ángeles Azpilicueta Martínez, Raúl
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom Núm. 36 Pág. 65-82 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Leslie, Carolyn E.
The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children
The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children Vol. 171 Núm. 1 Pág. 90-112 ARTICULO
2020 ITL International Journal of Applied Linguistics
Azkarai, Agurtzane García Mayo, María del Pilar Oliver, Rhonda
Verbal evidence of task-related strategies in EFL
Verbal evidence of task-related strategies in EFL Vol. 20 Núm. 3 Pág. 1-28 ARTICULO
2020 IJES
Azpilicueta Martínez, Raúl
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO
2018 IJES
García Mayo, María del Pilar
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-21 ARTICULO
2015 IJES
Lázaro Ibarrola, Amparo Azpilicueta Martínez, Raúl
Males and females in EFL task-based interaction
Males and females in EFL task-based interaction Núm. 12 Pág. 9-35 ARTICULO
2015 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azkarai, Agurtzane

* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Nov-2024