Indigenous Students Learning English in Higher Education (2018) Usma Wilches, Jaime A. Ortiz, Janeth Gutiérrez Piña, Claudia L. Íkala Vol. 23 Núm. 2 Pág. 229-254
- Número de citas: 14 (7.1% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 4 EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Consolidating a Culture of Assessment for Learning Vol. 26 Núm. 2 Pág. 102-117 | 2024 | Colombian Applied Linguistics |
Picón Jácome, Edgar
Montoya López, Juan Carlos
|
Critical Perspectives in English Language Teaching, What is Coming? Vol. 31 Núm. 2 Pág. 145-160 | 2024 | HOW |
Velásquez Hoyos, Angela Patricia
Villegas López, Luis Herney
|
Incorporating an intercultural path in the National Bi/multilingual Program Vol. 51 Núm. 2 Pág. 416-437 | 2023 | Lenguaje |
Jaramillo Cárdenas., Leidy Catalina
|
Critical Intercultural Pedagogical Experiences Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-1 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
Oviedo Gómez, Hans
Jaramillo Cárdenas, Catalina
|
Enseñar lenguas extranjeras en la U-diversidad Vol. 27 Núm. 3 Pág. 663-683 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Ortiz, Janeth
Arismendi Gómez, Fabio Alberto
Londoño Ceballos, Paula Andrea
|
Learning English From a Critical, Intercultural Perspective Vol. 24 Núm. 2 Pág. 265-279 | 2022 | Profile |
Gutierrez, Claudia Patricia
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Configuración de identidad racial de aprendientes de segundas lenguas en el contexto colombiano Núm. 54 Pág. 146-163 ARTICULO | 2021 | Folios |
Cruz Arcila, Ferney
Bonilla Medina, Sandra Ximena
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
Configuration of Racial Identities of Learners of English Vol. 23 Núm. 2 Pág. 137-150 | 2021 | Profile |
Bonilla Medina, Sandra Ximena
Varela, Karen Vanessa
García, Katherin
|
Colombian English Teachers’ Stories and Experiences in the National Bilingualism Program: Three Portraits that Shape Their Professional Development Journeys Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-135 | 2020 | Íkala |
Sierra Ospina, Nelly
|
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom Vol. 25 Núm. 1 Pág. 35-54 | 2020 | Íkala |
Ortega, Yecid
|
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia Núm. 20 Pág. 189-214 | 2020 | Gist |
Arias Cepeda, Carlos
|
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL Vol. 21 Núm. 2 Pág. 155-170 | 2019 | Profile |
Ortega, Yecid
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025