What Is the Long-Run Impact of Learning Mathematics During Preschool? (2018) Watts, Tyler W. Duncan, Greg J. Clements, Douglas H. Sarama, Julie Child development Vol. 89 Núm. 2 Pág. 539-555

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The mediating role of self-regulation in the relationship between parenting behaviors and early Mathematical development in Peruvian Preschool children
The mediating role of self-regulation in the relationship between parenting behaviors and early Mathematical development in Peruvian Preschool children Vol. 11 Núm. 3 Pág. 293-313 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Psychology
Malaspina Quevedo, Martín García Ampudia, Lupe
Reforzar las competencias docentes en Educación Infantil
Reforzar las competencias docentes en Educación Infantil Núm. 393 Pág. 181-206 ARTICULO
2021 Revista de educación
Otero Mayer, Andrea Vélaz de Medrano Ureta, Consuelo Expósito Casas, Eva
Playing in Childhood Education
Playing in Childhood Education Vol. 26 Núm. 276 Pág. 11 ARTICULO
2021 Lecturas
Amorim, Thalita Cristina Prudencio de Giménez, Roberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024