Número de publicaciones: 24 (41.7% citado)
Número de citas: 21 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 15
Índice h: 3
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.8
Promedio de citas últimos 5 años: 0.4

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 2
2022 4
2021 4
2020 0
2019 2
2018 0
2017 1
2016 0
2015 1
2014 1
2013 2
2012 0
2011 0
2010 1
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 2 1
2019 3 1
2018 0 5
2017 0 2
2013 0 3
2011 1 3
2004 0 1
2003 0 5
2005 1 0
2006 0 0
2007 1 0
2008 0 0
2009 0 0
2010 1 0
2012 3 0
2014 2 0
2015 3 0
2016 1 0
2020 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
24 Artículo de revista 21
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2003 Building Blocks of Early Childhood Mathematics
Artículo 5
2013 Young Children's Understandings of Length Measurement
Artículo 3
2018 What Is the Long-Run Impact of Learning Mathematics During Preschool?
Artículo 3
2011 Mathematics Learned by Young Children in an International Based on Learning Trajectories
Artículo ARTICULO 3
2018 Effects of Three Interventions on Children's Spatial Structuring and Coordination of Area Units
Artículo 2
2017 Differential effects of the classroom on African American and non-African American’s mathematics achievement.
Artículo 1
2017 What is developmentally appropriate teaching?
Artículo 1
2021 Comparing the efficacy of early arithmetic instruction based on a learning trajectory and teaching-to-a-target
Artículo ARTICULO 1
2004 Mathematics Everywhere, Every Time
Artículo 1
2019 The roles of transfer of learning and forgetting in the persistence and fadeout of early childhood mathematics interventions
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024