Comparing the efficacy of early arithmetic instruction based on a learning trajectory and teaching-to-a-target (2021) ARTICULO Clements, Douglas H. Sarama, Julie Baroody, Arthur J. Kutaka, Traci S. Chernyavskiy, Pavel Joswick, Candace Cong, Menglong Joseph, Ellen Journal of educational psychology Vol. 113 Núm. 7 Pág. 1323-1337

  • Número de citas: 1 (0.0% autocitas)

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention Vol. 116 Núm. 1 Pág. 1-19
2024 Journal of educational psychology
Purpura, David J. O'Rear, Connor D. Ellis, Alexa Logan, Jessica A. R. Westerberg, Lauren Ehrman, Patrick King, Yemimah A. Vander Tuin, Mackenna Nordgren, Inga Anderson, Kristen Cosso, Jimena Zippert, Erica L. Napoli, Amy R. Hornburg, Caroline Byrd Schmitt, Sara A. Dobbs-Oates, Jennifer

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024