Comparing the efficacy of early arithmetic instruction based on a learning trajectory and teaching-to-a-target (2021) ARTICULO Clements, Douglas H. Sarama, Julie Baroody, Arthur J. Kutaka, Traci S. Chernyavskiy, Pavel Joswick, Candace Cong, Menglong Joseph, Ellen Journal of educational psychology Vol. 113 Núm. 7 Pág. 1323-1337
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention Vol. 116 Núm. 1 Pág. 1-19 | 2024 | Journal of educational psychology |
Purpura, David J.
O'Rear, Connor D.
Ellis, Alexa
Logan, Jessica A. R.
Westerberg, Lauren
Ehrman, Patrick
King, Yemimah A.
Vander Tuin, Mackenna
Nordgren, Inga
Anderson, Kristen
Cosso, Jimena
Zippert, Erica L.
Napoli, Amy R.
Hornburg, Caroline Byrd
Schmitt, Sara A.
Dobbs-Oates, Jennifer
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024