An Introduction to Content and Language Integrated Learning (CLIL) for Teachers and Teacher Educators (2019) ARTICULO Escobar Urmeneta, Cristina CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education Vol. 2 Núm. 1 Pág. 7-19
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La educación bilingüe en los medios de comunicación Núm. 403 Pág. 203-230 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Hidalgo McCabe, Elisa A.
Tompkins, Leah
|
Las claves del éxito de la enseñanza bilingüe/AICLE en Asturias Núm. 35 Pág. 25-32 | 2023 | Magister |
Hompanera Lanzós, María Isabel
|
Analysis of CLIL teaching sequences for Primary Education Vol. 36 Núm. 97 Pág. 275-295 ARTICULO | 2022 | RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado |
Estrada Chichón, José Luis
Segura Caballero, Natalia
|
Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education. Proposing innovative CLIL Music teaching approaches. Vol. 4 Núm. 1 Pág. 35-47 | 2021 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Torras Vila, Berta
|
Adaptación y desarrollo profesional docente de los especialistas de la enseñanza bilingüe Vol. 23 Núm. 1 Pág. 27-40 ARTICULO | 2021 | Revista Fuentes |
Sanz Trigueros, Francisco Javier
Guillén Díaz, Carmen
|
Using Digital Resources for Content and Language Integrated Learning Núm. 22 Pág. 11-28 ARTICULO | 2019 | Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA |
Albero Posac, Sofía
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Feb-2025