EFL Teacher Professionalism and Identity (2019) Torres Rocha, Julio César HOW Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teacher Identity in Language Pedagogy. A Narrative Perspective from Two Colombian Teacher Educators’ Experience
Teacher Identity in Language Pedagogy. A Narrative Perspective from Two Colombian Teacher Educators’ Experience Núm. 58 Pág. 140-154
2023 Folios
Ubaque Casallas, Diego
The Professional Identity of University Teachers
The Professional Identity of University Teachers Vol. 15 Núm. 1 Pág. 213-218
2023 TECHNO REVIEW
Moreno Briones, Angel Luis Vera Gordillo, María Elena Navarrete Mendieta, Ginger Guamán Coronel, María de los Ángeles Guamán Coronel, Diana Cecilia
“No soy ilegal, soy profesional”
“No soy ilegal, soy profesional” Vol. 28 Núm. 1 Pág. 7
2023 Enunciación
Garzón Duarte, Eliana Posada Ortiz, Julia Zoraida
Entretejidxs: Decolonial Threads to the Self, the Communities, and EFL Teacher Education Programs in Colombia
Entretejidxs: Decolonial Threads to the Self, the Communities, and EFL Teacher Education Programs in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 596-626 ARTICULO
2022 Íkala
Carvajal Medina, Nancy Emilce Hurtado, Angela Lara Páez, Mónica Yohanna Ramírez, Mariana A. Barón Gómez, Harol Arley Ayala Bonilla, Dayana Alexandra Moisés Coy, Cristian
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260
2022 Profile
Posada Ortiz, Julia Zoraida
Decolonizing English Language Teaching in Colombia
Decolonizing English Language Teaching in Colombia Vol. 23 Núm. 2 Pág. 166-181
2021 Colombian Applied Linguistics
Fandiño Parra, Yamith José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024