Understanding the role of personal best (PB) goal setting in students’ declining engagement: A latent growth model (2019) Burns, Emma C. Martin, Andrew J. Collie, Rebecca J. Journal of educational psychology Vol. 111 Núm. 4 Pág. 555-572
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A model of language students’ sustained flow, personal best, buoyancy, evaluation apprehension, and academic achievement Núm. 35 Pág. 257-275 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Jahedizadeh, Safoura
Ghonsooly, Behzad
Ghanizadeh, Afsaneh
|
Context-related problems and university students’ dropout intentions—the buffering effect of personal best goals Vol. 35 Núm. 2 Pág. 477-493 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Bardach, Lisa
Lüftenegger, Marko
Oczlon, Sophie
Spiel, Christiane
Schober, Barbara
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024