Combining flipped classroom, project-based learning, and formative assessment strategies in engineering studies (2019) Moreno Ruiz, Lorenzo Castellanos Nieves, D. Popescu Braileanu, B. González González, Evelio José Sánchez de la Rosa, José Luis Groenwald, Claudia L. O. González González, Carina Soledad The International journal of engineering education Vol. 35 Núm. 6 Pág. 1673-1683
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The development soft skills and communication in English in engineering students Núm. 8 Pág. 115-136 ARTICULO | 2021 | Digilec |
Querol Julián, Mercedes
Díez Ramírez, Javier
|
Planning, Communication and Active Methodologies Vol. 24 Núm. 2 Pág. 41-66 ARTICULO | 2021 | RIED |
García Peñalvo, Francisco José
García Holgado, Alicia
Vázquez Ingelmo, Andrea
Sánchez Prieto, José Carlos
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Feb-2025