The impact of consumers’ positive online recommendations on the omnichannel webrooming experience (2019) ARTICULO Orús Sanclemente, Carlos Gurrea Sarasa, Raquel Ibáñez Sánchez, Sergio Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 23 Núm. 3 Pág. 397-413

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Virtual reality and gamification in marketing higher education
Virtual reality and gamification in marketing higher education Vol. 25 Núm. 2 Pág. 179-216 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Loureiro, Sandra Maria Correia Bilro, Ricardo Godinho Angelino, Fernando José de Aires
Media and group influence on Generation Y consumers’ attitudes towards beauty products
Media and group influence on Generation Y consumers’ attitudes towards beauty products Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-136 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Dalziel, Riane Cherylise Klerk, Natasha De
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 37-53 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Belanche Gracia, Daniel Flavián, Marta Ibáñez Sánchez, Sergio
In-game advertising
In-game advertising Vol. 24 Núm. 2 Pág. 213-230 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Vashisht, Devika Mohan, HFO Surindar Chauhan, Abhishek
A consumer engagement systematic review
A consumer engagement systematic review Vol. 24 Núm. 3 Pág. 283-307 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Bilro, Ricardo Godinho Loureiro, Sandra Maria Correia
Retailing technology
Retailing technology Vol. 24 Núm. 3 Pág. 355-375 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Valdez Cervantes, Alfonso Franco Valdez, Ana Dolores

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024