Cognitive predictors of difficulties in math and reading in pre-kindergarten children at high risk for learning disabilities (2020) Barnes, Marcia Clemens, Nathan H. Fall, Anna-Mária Roberts, Greg Klein, Alice Starkey, Prentice McCandliss, Bruce D. Zucker, Tricia Flynn, Kylie Journal of educational psychology Vol. 112 Núm. 4 Pág. 685-700

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Habilidades iniciales y perfiles de rendimiento matemático en 6º de educación primaria
Habilidades iniciales y perfiles de rendimiento matemático en 6º de educación primaria Vol. 1 Núm. 1 Pág. 455-463
2024 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Mercader Ruiz, Jessica Gospodinov Nazarchevici, Ana Abellán Roselló, Laura Andrés Roqueta, Clara
Contribution of attentional networks to basic arithmetic achievement in school-age children
Contribution of attentional networks to basic arithmetic achievement in school-age children Vol. 28 Núm. 2 Pág. 127-134 ARTICULO
2022 Psicología educativa
Castro Cañizares, Danilka Kettlun Poblete, Rocio Estévez Pérez, Nancy
Exploring basic numerical capacities in children with difficulties in simple arithmetical achievement
Exploring basic numerical capacities in children with difficulties in simple arithmetical achievement Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO
2021 Suma Psicológica
Castro Cañizares, Danilka Dartnell, Pablo Estévez Pérez, Nancy

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024