Fall, Anna-Mária
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 2 |
2022 | 1 |
2021 | 3 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 2 | 1 |
2020 | 1 | 3 |
2017 | 1 | 1 |
2016 | 0 | 1 |
2015 | 1 | 4 |
2018 | 2 | 0 |
2019 | 2 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
11 | Artículo de revista | 10 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2015 |
Improving reading comprehension and social studies knowledge among middle school students with disabilities
|
Artículo | 3 |
2020 |
Cognitive predictors of difficulties in math and reading in pre-kindergarten children at high risk for learning disabilities
|
Artículo | 3 |
2016 |
English learner and non-english learner students with disabilities
|
Artículo | 1 |
2017 |
Improving content knowledge and comprehension for English language learners
|
Artículo | 1 |
2015 |
Improving reading comprehension for high school students with disabilities
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2021 |
Alternative paths to improved word-problem performance
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024