Número de publicaciones: 23 (47.8% citado)
Número de citas: 17 (17.6% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 15
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.7
Promedio de citas últimos 5 años: 0.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 4
2022 1
2021 8
2020 1
2019 1
2018 1
2017 0
2016 0
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 3 2
2020 0 2
2019 0 2
2017 0 1
2016 3 3
2015 2 4
2011 1 3
2012 0 0
2013 4 0
2014 3 0
2018 3 0
2022 1 0
2023 2 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
23 Artículo de revista 17
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2015 Improving reading comprehension and social studies knowledge among middle school students with disabilities
Artículo 3
2011 Early numeracy intervention program for first-grade students with mathematics difficulties
Artículo 3
2016 Collaborative strategic reading for students with learning disabilities in upper elementary classrooms
Artículo 2
2020 Cognitive predictors of difficulties in math and reading in pre-kindergarten children at high risk for learning disabilities
Artículo 2
2021 Multitiered Systems of Support, Adaptive Interventions, and SMART Designs
Artículo ARTICULO 1
2016 English learner and non-english learner students with disabilities
Artículo 1
2019 How initial word reading and language skills affect reading comprehension outcomes for students with reading difficulties
Artículo 1
2017 Improving content knowledge and comprehension for English language learners
Artículo 1
2015 Improving reading comprehension for high school students with disabilities
Artículo ARTICULO 1
2021 Alternative paths to improved word-problem performance
Artículo ARTICULO 1
2019 Examining the role of pre-instruction academic performance within a text-based approach to improving student content knowledge and understanding
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024