Número de publicaciones: 19 (57.9% citado)
Número de citas: 63 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 31
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.0
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 9
2022 3
2021 7
2020 3
2019 3
2018 6
2017 8
2016 8
2015 3
2014 5
2013 4
2012 0
2011 1
2010 0
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0
2005 1
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 2 1
2014 0 3
2013 2 1
2010 0 2
2009 3 6
2008 3 9
2006 1 14
2004 2 27
2005 1 0
2007 1 0
2011 1 0
2012 0 0
2015 2 0
2016 0 0
2017 0 0
2018 1 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
19 Artículo de revista 63
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2004 Kindergarten Prediction of Reading Skills: A Longitudinal Comparative Analysis
Artículo 27
2006 The cognitive correlates of third-grade skill in arithmetic, algorithmic computation, and arithmetic word problems
Artículo 14
2008 Effects of preventative tutoring on the mathematical problem solving of third-grade students with math and reading difficulties
Artículo 4
2009 IQ Is not strongly related to response to reading instruction: A meta-analytic interpretation
Artículo 4
2008 Problem solving and computational skill
Artículo 4
2014 The effects of student and text characteristics on the oral reading fluency of middle-grade students
Artículo 3
2010 A Framework for remediating number combination deficits
Artículo 2
2009 Remediating number combination and word problem deficits among students with mathematics difficulties: A randomized control trial
Artículo 2
2013 Effects of tier 3 intervention for students with persistent reading difficulties and characteristics of inadequate responders
Artículo 1
2019 How initial word reading and language skills affect reading comprehension outcomes for students with reading difficulties
Artículo 1
2008 A response to recent reanalyses of the National Reading Panel report
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jul-2024