Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
0 |
2023 |
3 |
2022 |
0 |
2021 |
4 |
2020 |
1 |
2019 |
3 |
2018 |
0 |
2017 |
1 |
2016 |
2 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
1 |
2012 |
0 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2017 |
1 |
1 |
2015 |
2 |
3 |
2014 |
1 |
1 |
2013 |
1 |
5 |
2010 |
1 |
2 |
2009 |
1 |
2 |
2008 |
1 |
1 |
2011 |
1 |
0 |
2012 |
1 |
0 |
2016 |
1 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
1 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
13 |
Artículo de revista |
15 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2013 |
Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Hamlett, Carol L.
Cirino, Paul T.
Jordan, Nancy C.
Siegler, Robert S.
Gersten, Russell
Changas, Paul
|
Artículo
|
5 |
2015 |
Effects of a multitier support system on calculation, word problem, and prealgebraic performance among at-risk learners
|
Artículo
|
3 |
2010 |
A Framework for remediating number combination deficits
|
Artículo
|
2 |
2009 |
Remediating number combination and word problem deficits among students with mathematics difficulties: A randomized control trial
|
Artículo
|
2 |
2017 |
Child-level predictors of responsiveness to evidence-based mathematics intervention
|
Artículo
|
1 |
2008 |
A response to recent reanalyses of the National Reading Panel report
|
Artículo
|
1 |
2014 |
Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024