Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge? (2014) Fuchs, Lynn S. Powell, Sarah R. Cirino, Paul T. Schumacher, Robin F. Marrin, Sarah Hamlett, Carol L. Fuchs, Douglas Compton, Donald L. Changas, Paul Journal of educational psychology Vol. 106 Núm. 4 Pág. 990-1006
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Can young students understand the mathematical concept of equality? A whole-year arithmetic teaching experiment in second grade Vol. 34 Núm. 2 Pág. 439-456 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Fischer, Jean-Paul
Sander, Emmanuel
Sensevy, Gérard
Vilette, Bruno
Richard, Jean François
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024