Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
1 |
2023 |
5 |
2022 |
0 |
2021 |
9 |
2020 |
3 |
2019 |
1 |
2018 |
0 |
2017 |
1 |
2016 |
2 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2021 |
1 |
2 |
2016 |
2 |
5 |
2015 |
1 |
1 |
2014 |
1 |
9 |
2013 |
0 |
5 |
2017 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
1 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
6 |
Artículo de revista |
22 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2014 |
Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Sterba, Sonya K.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Malone, Amelia S.
Hamlett, Carol L.
Jordan, Nancy C.
Gersten, Russell
Siegler, Robert S.
Changas, Paul
|
Artículo
|
8 |
2013 |
Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Hamlett, Carol L.
Cirino, Paul T.
Jordan, Nancy C.
Siegler, Robert S.
Gersten, Russell
Changas, Paul
|
Artículo
|
5 |
2016 |
Supported self-explaining during fraction intervention
|
Artículo
|
5 |
2021 |
Improving Struggling Fifth-Grade Students’ Understanding of Fractions
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2015 |
Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
|
Artículo
|
1 |
2014 |
Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024