Número de publicaciones: 21 (71.4% citado)
Número de citas: 81 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 50
Índice h: 6
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 2.5
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 4
2023 9
2022 3
2021 12
2020 9
2019 5
2018 8
2017 6
2016 5
2015 7
2014 4
2013 3
2012 1
2011 1
2010 3
2009 0
2008 1
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 2 2
2016 1 5
2015 1 2
2014 1 11
2013 2 5
2012 1 4
2009 0 7
2008 0 17
2007 1 6
2006 2 1
2005 2 3
2004 2 18
2010 1 0
2011 1 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 2 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
18 Artículo de revista 80
3 Capítulo de libro 1
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2004 Development of Numerical Estimation in Young Children.
Artículo 17
2008 Promoting Broad and Stable Improvements in Low-Income Children’s Numerical Knowledge Through Playing Number Board Games
Artículo 11
2014 Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Artículo 8
2009 Playing linear number board games-but not circular ones-improves low-income preschoolers' numerical understanding
Artículo 7
2008 Numerical Magnitude Representations Influence Arithmetic Learning
Artículo 6
2007 Is 27 a Big Number? Correlational and Causal Connections Among Numerical Categorization, Number Line Estimation, and Numerical Magnitude Comparison
Artículo 6
2013 Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Artículo 5
2016 Supported self-explaining during fraction intervention
Artículo 5
2012 Taking it to the classroom: Number board games as a small group learning activity
Artículo 4
2005 A Computational Model of Conscious and Unconscious Strategy Discovery
Artículo 3
2014 Sources of Individual Differences in Children's Understanding of Fractions
Artículo 3
2021 Putting fractions together
Artículo ARTICULO 2
2015 Conceptual knowledge of fraction arithmetic
Artículo 2
2006 What Leads Children to Adopt New Strategies? A Microgenetic/Cross-Sectional Study of Class Inclusion
Artículo 1
2004 Intellectual development in childhood
Capítulo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Nov-2024