Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
3 |
2023 |
13 |
2022 |
4 |
2021 |
8 |
2020 |
3 |
2019 |
6 |
2018 |
5 |
2017 |
3 |
2016 |
3 |
2015 |
4 |
2014 |
5 |
2013 |
2 |
2012 |
1 |
2011 |
1 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
2007 |
0 |
2006 |
0 |
2005 |
0 |
2004 |
0 |
2003 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2021 |
1 |
4 |
2019 |
0 |
1 |
2017 |
0 |
10 |
2014 |
0 |
5 |
2013 |
1 |
4 |
2012 |
1 |
8 |
2010 |
0 |
5 |
2007 |
3 |
23 |
2003 |
0 |
1 |
2004 |
1 |
0 |
2005 |
2 |
0 |
2006 |
3 |
0 |
2008 |
0 |
0 |
2009 |
1 |
0 |
2011 |
1 |
0 |
2015 |
0 |
0 |
2016 |
3 |
0 |
2018 |
1 |
0 |
2020 |
2 |
0 |
2022 |
1 |
0 |
2023 |
2 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
24 |
Artículo de revista |
61 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2007 |
Cognitive Mechanisms Underlying Achievement Deficits in Children With Mathematical Learning Disability
|
Artículo
|
23 |
2017 |
Developmental change in the influence of domain-general abilities and domain-specific knowledge on mathematics achievement
|
Artículo
|
10 |
2012 |
Mathematical cognition deficits in children with learning disabilities and persistent low achievement: A five-year prospective study.
|
Artículo
|
8 |
2010 |
The Contributions of Numerosity and Domain-General Abilities to School Readiness
|
Artículo
|
4 |
2013 |
Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Fuchs, Lynn S.
Geary, David C.
Compton, Donald L.
Fuchs, Douglas
Schatschneider, Christopher
Hamlett, Carol L.
DeSelms, Jacqueline
Seethaler, Pamela M.
Wilson, Julie
Craddock, Caitlin F.
Bryant, Joan D.
Luther, Kurstin
Changas, Paul
|
Artículo
|
3 |
2014 |
Sources of Individual Differences in Children's Understanding of Fractions
|
Artículo
|
3 |
2021 |
Closing the word-problem achievement gap in first grade
|
Artículo
|
2 |
2021 |
In-class attention, spatial ability, and mathematics anxiety predict across-grade gains in adolescents’ mathematics achievement
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2010 |
Sex Differences in Salivary Cortisol, Alpha-Amylase, and Psychological Functioning Following Hurricane Katrina
|
Artículo
|
1 |
2014 |
State and trait effects on individual differences in children's mathematical development
|
Artículo
|
1 |
2019 |
Sex differences in mathematics anxiety and attitudes
|
Artículo
|
1 |
2014 |
Sources of individual differences in emerging competence with numeration understanding versus multidigit calculation skill
|
Artículo
|
1 |
2003 |
Evolución y desarrollo del conocimiento intuitivo
|
Artículo
|
1 |
2013 |
El cerebro primitivo en las aulas modernas
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Nov-2024