Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
1 |
2023 |
3 |
2022 |
0 |
2021 |
2 |
2020 |
0 |
2019 |
0 |
2018 |
0 |
2017 |
1 |
2016 |
0 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
2012 |
0 |
2011 |
1 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2021 |
2 |
2 |
2013 |
0 |
3 |
2008 |
0 |
3 |
2009 |
0 |
0 |
2010 |
0 |
0 |
2011 |
1 |
0 |
2012 |
0 |
0 |
2014 |
0 |
0 |
2015 |
0 |
0 |
2016 |
0 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
1 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
4 |
Artículo de revista |
8 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2013 |
Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Fuchs, Lynn S.
Geary, David C.
Compton, Donald L.
Fuchs, Douglas
Schatschneider, Christopher
Hamlett, Carol L.
DeSelms, Jacqueline
Seethaler, Pamela M.
Wilson, Julie
Craddock, Caitlin F.
Bryant, Joan D.
Luther, Kurstin
Changas, Paul
|
Artículo
|
3 |
2021 |
Closing the word-problem achievement gap in first grade
|
Artículo
|
2 |
2008 |
Dynamic assessment of algebraic learning in predicting third graders' development of mathematical problem solving
|
Artículo
|
2 |
2008 |
Effects of small-group tutoring with and without validated classroom instruction on at-risk students' math problem solving
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024