Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
4 |
2023 |
8 |
2022 |
0 |
2021 |
9 |
2020 |
6 |
2019 |
2 |
2018 |
1 |
2017 |
5 |
2016 |
2 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2016 |
1 |
24 |
2014 |
1 |
8 |
2013 |
0 |
5 |
2015 |
3 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
0 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
5 |
Artículo de revista |
37 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2016 |
A meta-analysis of mathematics and working memory
|
Artículo
|
13 |
2014 |
Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Sterba, Sonya K.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Malone, Amelia S.
Hamlett, Carol L.
Jordan, Nancy C.
Gersten, Russell
Siegler, Robert S.
Changas, Paul
|
Artículo
|
8 |
2016 |
Cognitive predictors of calculations and number line estimation with whole numbers and fractions among at-risk students
|
Artículo
|
6 |
2013 |
Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Hamlett, Carol L.
Cirino, Paul T.
Jordan, Nancy C.
Siegler, Robert S.
Gersten, Russell
Changas, Paul
|
Artículo
|
5 |
2016 |
Supported self-explaining during fraction intervention
|
Artículo
|
5 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024