The communication of social causes in times of Instagram. An analysis of its effect on society (2020) ARTICULO Marín Dueñas, Pedro Pablo IROCAMM-International Review Of Communication And Marketing Mix Vol. 3 Núm. 1 Pág. 47-60

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Redes sociales digitales como herramientas de movimientos ciudadanos
Redes sociales digitales como herramientas de movimientos ciudadanos Vol. 12 Núm. 3 Pág. 1-11
2022 VISUAL REVIEW
Monedero Morales, Carmen del Rocío Martín Martín, Francisco
An analysis of feminist graphics published on Instagram by Spanish female professionals on the subject of International Women’s Day (2019-2020)
An analysis of feminist graphics published on Instagram by Spanish female professionals on the subject of International Women’s Day (2019-2020) Vol. 34 Núm. 2 Pág. 351-367 ARTICULO
2021 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Suárez Carballo, Fernando Martín San Román, Juan Ramón Martins, Nuno Duarte

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024