Re-Signifying Teacher Epistemologies Through Lesson Planning (2020) Estévez Casellas, Cordelia Aguirre Garzón, Edgar Augusto Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 22 Núm. 2 Pág. 131-144
- Número de citas: 10 (30.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 7 LINGUISTICA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Discursos fronterizos sobre el español y el inglés desde un espacio de formación alternativa con jóvenes rurales de Colombia Vol. 42 Núm. 1 Pág. 8 | 2023 | Signo y pensamiento |
Angélica Molina Ríos, Juliana
Salazar Sierra, Adriana
Aguirre Garzón, Edgar Augusto
Ubaque Casallas, Diego
|
Saberes sobre conflictos y reconciliacionesen la práctica pedagógica de docentes de inglés en formación Vol. 27 Núm. 3 Pág. 646-662 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Aguirre Garzón, Edgar Augusto
Ubaque Casallas, Diego
Salazar Sierra, Adriana
López Hurtado, María Eugenia
|
Mentoring Language Student-Teachers Vol. 24 Núm. 2 Pág. 133-147 | 2022 | Profile |
Aguirre Garzón, Edgar Augusto
Ubaque Casallas, Diego
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Dyslexic Individuals’ Narratives on their Process of Becoming English Language Teachers Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-18 | 2021 | HOW |
Cuervo Rodríguez, Karen Andrea
Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
|
Pre-Service English Language Teachers’ Levels of Reflectivity during the Process of Identity Construction in Pedagogical Practicum: A Snowball? Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-25 | 2021 | HOW |
Pita Castro, Angélica María
Castiblanco Rincón, Yury Alicia
|
Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-20 | 2021 | HOW |
Ubaque Casallas, Diego
|
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198 | 2021 | Profile |
Lucero, Edgar
Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
|
Reconstructing a Personal Story about Being a Teacher Educator and a Researcher Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
|
Language Pedagogy and Teacher Identity: A Decolonial Lens to English Language Teaching From a Teacher Educator’s Experience Vol. 23 Núm. 2 Pág. 199-214 | 2021 | Profile |
Ubaque Casallas, Diego
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024