CLIL Teacher Development (2012) Banegas, Darío Luis Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 1 Pág. 46-56

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
CLIL in Pre-Primary Education
CLIL in Pre-Primary Education Vol. 16 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO
2023 Bellaterra
Segura, Marta
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO
2023 Multidisciplinary journal of school education
Papaja, Katarzyna
Cooperative learning in the CLIL classroom
Cooperative learning in the CLIL classroom Vol. 40 Núm. 1 Pág. 79-106 ARTICULO
2022 Educatio siglo XXI
Castillo Rodríguez, Cristina Prat Fernández, Beatriz
CLIL teacher’s initial education
CLIL teacher’s initial education Núm. 29 Pág. 104-119 ARTICULO
2021 Encuentro
Gutiérrez Gamboa, Mónica Custodio Espinar, Magdalena
Benefits of introducing Picture books through ICTs in Bilingual Settings
Benefits of introducing Picture books through ICTs in Bilingual Settings Núm. 27 Pág. 144-158 ARTICULO
2020 Artseduca
Carrión Candel, Elena Pérez Agustín, Mercedes Barrios, Isabel Matilde Aparicio, Yannelys
Medida de la competencia para programar AICLE y diagnóstico de las necesidades de formación docente
Medida de la competencia para programar AICLE y diagnóstico de las necesidades de formación docente Vol. 72 Núm. 1 Pág. 31-48 ARTICULO
2020 Bordón
Custodio Espinar, Magdalena García Ramos, José Manuel
Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox
Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox Núm. 33 Pág. 9-25 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Custodio Espinar, Magdalena García Ramos, José Manuel
Una generación de enseñanza bilingüe
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO
2020 Elia
Lorenzo Bergillos, Francisco Granados, Adrián
Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL
Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL Vol. 12 Núm. 2 Pág. 207-241
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Custodio Espinar, Magdalena
New Pedagogies for Multilingual Education
New Pedagogies for Multilingual Education Vol. 12 Núm. 1 Pág. 9-17
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.
Doing CLIL in the Science Classroom
Doing CLIL in the Science Classroom Núm. 27 Pág. 37-63 ARTICULO
2019 Foro de Educación
Fernández Barrera, Alicia
Formación del profesorado de Programas Bilingües en centros de Educación Primaria en la Región de Murcia
Formación del profesorado de Programas Bilingües en centros de Educación Primaria en la Región de Murcia Vol. 17 Núm. 2 Pág. 69-85 ARTICULO
2019 Revista de investigación en educación
Porto Currás, Mónica Bolarín Martínez, María José Lova Mellado, María
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Pons Seguí, Laura
Parent Perspectives on CLIL Implementation
Parent Perspectives on CLIL Implementation Núm. 29 Pág. 181-196 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Ráez Padilla, Juan
Training teachers for English Medium Instruction
Training teachers for English Medium Instruction Núm. 12 Pág. 55-63 ARTICULO
2017 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Martín del Pozo, María Ángeles
Enfoques de AICLE en la educación
Enfoques de AICLE en la educación Vol. 9 Núm. 2 Pág. 253-266
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice?
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice? Vol. 9 Núm. 1 Pág. 7-16
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.
La asignatura "World Economic History"
La asignatura "World Economic History" Vol. 19 Núm. 2 Pág. 235-248 ARTICULO
2014 Historia y comunicación social
Tascón Fernández, Julio Jiménez Muñoz, Antonio José
An EAP curriculum design of a content and language integrated learning program for hospitality students in Taiwan
An EAP curriculum design of a content and language integrated learning program for hospitality students in Taiwan Vol. 6 Núm. 2 Pág. 72-95
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Hou, Hsiao-I

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024