Colombian teachers' questions about CLIL (2012) Curtis, Andy Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 1-12
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Listening to CLIL Practitioners Vol. 25 Núm. 1 Pág. 97-117 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
McDougald, Jermaine S.
Duarte Gómez, Daniela
Quesada Gutiérrez, Laura Susana
Sánchez Córdoba, Félix Gonzalo
|
CLIL in Colombia Núm. 24 Pág. 7-24 | 2022 | Gist |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Content and Language Integrated Learning Vol. 25 Núm. 2 Pág. 353-372 | 2020 | Íkala |
McDougald, Jermaine S.
Pissarello, Daniel
|
Content- and Language-Integrated Learning- Based Strategies for the Professional Development of Early Childhood Education Pre-Service Teachers Vol. 23 Núm. 1 Pág. 45-64 | 2018 | Íkala |
Alvira, Roberto
González, Yady
|
Assessment in CLIL Vol. 9 Núm. 2 Pág. 293-317 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Leal, Johanna P.
|
Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education Vol. 8 Núm. 2 Pág. 104-130 | 2015 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Banegas, Darío Luis
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024