Analysing a whole CLIL school (2016) Arribas García, Mario Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 9 Núm. 2 Pág. 267-292
- Número de citas: 12 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 3 EDUCACION 3 ARTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Immersion et submersion Núm. 86 Pág. 7-31 | 2023 | Travaux de linguistique |
Caira, Thomas
|
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO | 2022 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Motivational potential of bilingual and nonbilingual programmes in secondary and tertiary education Núm. 36 Pág. 193-212 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Madrid Fernández, Daniel
|
Benefits of introducing Picture books through ICTs in Bilingual Settings Núm. 27 Pág. 144-158 ARTICULO | 2020 | Artseduca |
Carrión Candel, Elena
Pérez Agustín, Mercedes
Barrios, Isabel Matilde
Aparicio, Yannelys
|
Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education Vol. 12 Núm. 1 Pág. 144-176 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Vega, Melita
Moscoso, Maria de Lourdes
|
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies Núm. 17 Pág. 75-101 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Implementation of Content and Language Integrated Learning and Its Effects on Student Motivation Vol. 11 Núm. 2 Pág. 215-235 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Mede, Enisa
Çinar, Senanur
|
Language and Content Outcomes of CLIL and EMI Vol. 11 Núm. 1 Pág. 19-38 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Graham, Keith
Choi, Yunkyeong
Davoudi, Amin
Razmeh, Shakiba
Dixon, L. Quentin
|
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Navarro-Pablo, Macarena
García Jiménez, Eduardo
|
The Influence of Family Environment on Exposure to English among Spanish Secondary School Students Núm. 34 Pág. 283-306 ARTICULO | 2018 | ESE |
Mirmán Flores, Ana
García Jiménez, Eduardo
|
Enfoques de AICLE en la educación Vol. 9 Núm. 2 Pág. 253-266 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
McDougald, Jermaine S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024