Does motivation predict changes in academic achievement beyond intelligence and personality? (2022) ARTICULO Lavrijsen, Jeroen Vansteenkiste, Maarten Boncquet, Michiel Verschueren, Karine Journal of educational psychology Vol. 114 Núm. 4 Pág. 772-790
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
An integrated model of school students’ academic achievement and life satisfaction. Linking soft skills, extracurricular activities, self-regulated learning, motivation, and emotions Vol. 38 Núm. 1 Pág. 109-130 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Feraco, Tommaso
Resnati, Dario
Fregonese, Davide
Spoto, Andrea
Meneghetti, Chiara
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024