Verschueren, Karine
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 8 |
2022 | 2 |
2021 | 3 |
2020 | 3 |
2019 | 0 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 2 |
2021 | 1 | 3 |
2016 | 1 | 1 |
2015 | 1 | 12 |
2014 | 1 | 2 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 3 | 0 |
2023 | 3 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
18 | Artículo de revista | 20 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2015 |
The gender gap in student engagement
|
Artículo | 12 |
2021 |
Learning goal orientation in high-ability and average-ability students
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2014 |
Transactional Links Between Teacher–Child Relationship Quality and Perceived Versus Sociometric Popularity
|
Artículo | 2 |
2022 |
Does motivation predict changes in academic achievement beyond intelligence and personality?
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2022 |
Class composition, student achievement, and the role of the learning environment
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2016 |
Minority Adolescents in Ethnically Diverse Schools
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024